26.05.2016

Przerwa

Jak pewnie zauważyliście, od kilku dni na blogu nie pojawia się żaden post. Zbliża się koniec roku, a ja muszę jeszcze poprawić kilka ocen. Teraz dużo czasu muszę poświęcić nauce - nie mam jak na razie czasu na SSO i na bloga. Postanowiłam, że zrobię sobie przerwę. Może ona potrwać do dwóch tygodni - bo za 2 tygodnie mamy wystawienie ocen. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i bardzo was za to przepraszam, jednak wrócę - obiecuję wam to. 

Planuję zmiany na blogu. Po moim powrocie pojawi się nowa zakładka - "Plan Tygodnia", ale o tym już wkrótce ;) Myślę, że zrobię jakąś loterię lub konkurs jako wynagrodzenie za moją nieobecność
Reszty dowiecie się w osobnym poście, który dodam w dniu powrotu.

Jeszcze raz przepraszam, ale niestety nie mam za bardzo innego wyjścia. Proszę o zrozumienie. Dziękuję ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz